söndag 27 februari 2011

man ba Linnéa här!

Hej!
För er som vet och inte vet heter jag Linnéa och bär tröjnumret 21!
Ja,laget är i Sundsvall nu och spelar match mot Ankarsvik.
Jag är dock inte med för att om några timmar sitter jag på ett plan på väg till Thailand!
Två veckor där är det ingen skulle tacka nej till men just i detta nu känner jag gud vad kul det skulle vara och dra några garv med Frida "LAnZZIE" Lans och göra lite hånflin mot Josse "the b*tch" Pettersson men men... 
(Man ba ni får nu ursäkta min fina kommentar om Josse men jag kan till 100 procent säga att även dom läpparna ler lite smått när hon läser detta!)
En liten tröst var att jag fick sms av madelene imorse när bussen rullade mot Sundsvall, både kul och tråkigt, men tack för den du stumpan!
ja,nej förstår inte riktigt hur jag ska klara mig två veckor utan dessa damer.......HAHAH skoja skönt utan er.......nej ok,jag kommer sakna er! Känner att det inte är tid för att lägga upp lite skämt utan jag ska försöka både för er läsare och laget att visa min något seriösare sida!
Ni får ursäkta mig och mitt otroliga sinne för humor......haha men jag kan faktiskt inte låta bli att skoja till det lite!

nej men, vad ska man säga, en liten rolig berättelse om hur allt börja. tatataaammmm
jag och många andra i laget kommer från en större konkurrent mot Sala, VIB.
Jag kan säga att den första träningen med sala fick mig en aning skitnödig!
men att fiender blir vänner är ju ett otroligt gulligt litet slut!
jag trivs som fisken i vattnet med alla i hela laget och att något jag trodde var lite halvfarlig blev något otroligt bra tillslut! 
Får det och låta som att Färna stod med hagelbössa första träningen men riktigt så var det ju inte!

till annat!
Matchen idag då, toppen mot botten. 
På pappret står det klart och tydligt vilket lag som ska ta hem segern men den tanken känner jag just nu i hela kroppen att ingen i laget ens bär. Vi är inte bra förrän vi visar det, och det hoppas jag att vi gjort för både er och oss själva, verkligen visat det!
Sitter inne och läser på innebandy.se och det har nu redan glidit in ett par kassar för oss, really awesome!
Helene gjorde precis mål, jag blir så glad här hemma!

Vackra bilder som min telefon har fångat!

För alla dom som inte trott mig
Jag är ledsen Josefin men jag måste visa hur glad jag blev....not
lite roligt får man ju ha!
hotellrummet upp i Skellefteå, så det kan gå!
På väg till träning,har vi det trevligt under sträckan!
nej jag gör som Tova, packar min väska och drar nu mitt i säsongen!
Det tog mig ungefär tre timmar och få ihop detta någorlunda seriösa inlägget,jag hoppas det funkar fint!
ses om två veckor och förhoppningsvis kommer jag hem till något vi alla kämpat för och vill till tusen!
Ha det bästa tjejer!! puss på er alla mina solstrålar!!

ps. när jag kommer hem isa,då blir det puZZLe master igen *längtar*
(ett spel på min telefon som heter Unblock me!)

Varma hälsningar
Linnéa



Inga kommentarer: